دنیای من قلم من

نویسندگان می نویسند. رویاپردازان درباره آن سخن می گویند.

دنیای من قلم من

نویسندگان می نویسند. رویاپردازان درباره آن سخن می گویند.

بدون کلمات، بدون نوشتن و بدون کتاب ها، هیچ تاریخی و هیچ مفهومی از انسانیت وجود نخواهد داشت.

« هرمان هسه»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

استیصال غریبانه - قسمت دوم

يكشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۹، ۰۹:۲۸ ب.ظ

در اوج نا امیدی دستت را فشردم و تو را به آغـ*وش کشیدم،
تمنای تو را جویا شدم همچو؛ چشمانی که در انتظار غروب لبخند‌های توست.
حسرت تنها یادگاری است که از خاطرات تو برای من به جا مانده،
و نمی‌توانم چیز دیگری را در میان دست‌های خالی مانده‌ام، تماشا کنم.
از دست دادن تو،
مانند تماشای لحظه‌ای بود که جانم از وجودم بیرون کشیده می‌شود و تو گویی این جانم بود که می‌رفت و مرا تنها در پشت سر جا می‌گذاشت.
غریبانه مرا تنها گذاشت.​

«غزاله طباطبایی »

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی